Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach prowadzi obsadę wolnych stanowisk urzędniczych w ramach naboru w oparciu o ustawę o pracownikach samorządowych oraz regulamin naboru obowiązujący w Zakładzie. Nabór dotyczy stanowisk od referenta i powyżej.
Procedura w skrócie: powstanie wakatu, formalne ogłoszenie naboru, zbieranie ofert, konkurs (dwa etapy), wybór kandydata.
Zakład nie zbiera prewencyjnie aplikacji na stanowiska urzędnicze. W przypadku ich wpłynięcia poza naborem są one odsyłane lub niszczone.
DOKUMENTY, strona 1:
DYREKTOR Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektor ds. Księgowości Wspólnot Mieszkaniowych podległe bezpośrednio Głównemu Księgowemu do 08.05.2024
DYREKTOR
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. Księgowości Wspólnot Mieszkaniowych
podległe bezpośrednio Głównemu Księgowemu
Szczegółowy opis działalności Zakładu został przedstawiony na stronie internetowej zakładu: http://www.zgkim.police.pl//
- Opis stanowiska pracy:
W schemacie organizacyjnym Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach stanowisko – Inspektor ds. Księgowości Wspólnot Mieszkaniowych – podlega bezpośrednio Głównemu Księgowemu.
Do głównych obowiązków pracownika na w/w stanowisku będzie należało
- sporządzenie rocznych rozliczeń kosztów zarządu nieruchomością wspólną dla poszczególnych współwłaścicieli
- sprawdzenie zgodności sald wspólnot mieszkaniowych z saldami księgowości ZGKIM w ramach kont :251-xxxx-11,251-xxxx-12,251-xxxx-20,251-xxxx-22, 251-xxxx-30 i pozostałych
- sporządzanie kompensat rozliczeniowych pomiędzy księgowością wspólnot a wspólnotami mieszkaniowymi
- dokonywanie zapłat z kont wspólnot mieszkaniowych tytułem opłat sądowych, komorniczych, podatków i faktur
- księgowanie wyciągów bankowych
- terminowe sporządzanie i wysyłanie zeznań podatkowych CIT i PIT
- comiesięczna analiza tabel V FKW
- eksport przypisu funduszu remontowego z systemu czynsze do FKV
- uzgadnianie kont zespołu 850 z analityką stworzoną w formie Excela na poszczególne wspólnoty z rozbiciem na osoby fizyczne i udział Gminy
- rozliczenie funduszu remontowego
- Warunki pracy na stanowisku:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności oraz doświadczenia,
- Praca w pomieszczeniu biurowym na III piętrze budynku przy ul. Bankowej 18,
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- Biuro w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych; konieczność przemieszczania się po schodach z parteru na III piętro,
- Praca w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo,
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2024 r. nie przekroczył 6%.
D Y R E K T O R Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach informuje o nierozstrzygnięciu naboru ogłoszonego w dniu 02.04.2024 r. na stanowisko Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji w Dziale Technicznej Obsługi Budynków
D Y R E K T O R
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
informuje o nierozstrzygnięciu naboru ogłoszonego w dniu 02.04.2024 r.
na stanowisko
Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji
w Dziale Technicznej Obsługi Budynków
Informuję, że w związku z ogłoszonym naborem na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji w Dziale Technicznej Obsługi Budynków – nie wpłynęła żadna oferta.
Mając na uwadze powyższe nabór na stanowisko urzędnicze pozostał nierozstrzygnięty.
Police, dnia 24.04.2024 r.
DYREKTOR Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji w Dziale Technicznej Obsługi Budynków do 23.04.2024
DYREKTOR
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji
w Dziale Technicznej Obsługi Budynków
Szczegółowy opis działalności Zakładu został przedstawiony na stronie internetowej zakładu: http://www.zgkim.police.pl//
- Opis stanowiska pracy:
W schemacie organizacyjnym Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach stanowisko – Inspektor ds. Remontów i Eksploatacji – podlega bezpośrednio Kierownikowi Działu Technicznej Obsługi Budynków.
Do głównych obowiązków pracownika na w/w stanowisku będzie należało:
- organizacja, współpraca i zaangażowanie we współpracy z merytorycznymi pracownikami Działu w zakresie obsługi Klienta Zakładu w sprawach realizacji zgłoszeń do Grupy Remontowej
- przydzielanie pracy konserwatorom na podstawie dokonywanych przez merytorycznych pracowników w systemie informatycznym - Zlecenia,
- weryfikacja zgłoszeń w terenie jeżeli jest uzasadniona i wymagana
- dokonywanie odbiorów w terenie wykonanych prac jeżeli jest to uzasadnione i wymagane
- Współpraca i zaangażowanie z merytorycznymi pracownikami Zakładu w sprawach dotyczących określenia zakresu robót remontowych na pustostanach,
- wystawianie dowodów magazynowych RW i ZW,
- zabezpieczenie materiałów niezbędnych do prowadzenia prac remontowych polegających na wystawieniu zapotrzebowania na materiały budowlane z odpowiednim wyprzedzeniem w czasie umożliwiającym dostawę materiału na czas planowanych robót,
- terminowe rozliczanie pobranych materiałów na budowy,
- zabezpieczenie materiałów i narządzi przed kradzieżą i zniszczeniem,
- nadzór nad właściwym wykorzystaniem transportu do prowadzenia robót w terenie,
- prowadzenie kart pracy pracowników,
- nadzór nad zaopatrzeniem pracowników w odzież roboczą i sprzęt ochrony indywidualnej, narzędzia i środki czystości,
- rzetelne rozliczanie czasu pracy konserwatorów zgodnie z instrukcjami obowiązującymi w zakładzie,
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na warsztacie i pomieszczeniach socjalnych wykorzystywanych przez pracowników grupy remontowej,
- sporządzanie zestawień z przepracowanego czasu pracy i przekazywanie w ustalonym terminie do komórki płac.
- niezwłoczne informowanie bezpośrednich przełożonych w przypadku pojawienia się istotnych zmian w stanie technicznym budynków mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowania,
- planowanie, analiza i sprawo zdawczość:
- współpraca z inspektorami technicznymi w zakresie wykonywania planów dot. utrzymania budynków,
- sporządzanie okresowych sprawozdań z wykonywanych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego,
- sporządzanie kosztorysów.
- nadzór i egzekwowanie stosowania i przestrzegania przepisów, obowiązującego regulaminu pracy oraz przepisów bhp w stosunku do podległych pracowników,
- okresowe i bieżące składanie zamówień na materiały niezbędne do realizacji zadań,
- bieżące zamawianie środków transportu i sprzętu niezbędnego do realizacji zadań,
- zastępowanie innego majstra podczas jego nieobecności,
- współpraca z innymi służbami działu i zakładu,
- pełnienie funkcji jako zaopatrzeniowiec grupy remontowej w niezbędne materiały budowalne podczas nieobecności osoby odpowiedzialnej za sprawy związane z zaopatrzeniem materiałowym,
- wykonywanie innych poleceń wydawanych przez przełożonych nie objętych niniejszym zakresem czynności, a nie będących w sprzeczności z zajmowanym stanowiskiem.
D Y R E K T O R Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach informuje o wyniku naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy Inspektor ds. Finansowo-Księgowych w Dziale Finansowo-Księgowym
D Y R E K T O R
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
informuje o wyniku naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Inspektor ds. Finansowo-Księgowych
w Dziale Finansowo-Księgowym
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowiska – Inspektor ds. Finansowo-Księgowych została wybrana:
- Pani Elwira Wójcicka zam. w Policach
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Elwira Wójcicka zakwalifikowała się do drugiego etapu w konkursie na stanowisko – Inspektor ds. Finansowo-Księgowych - i w związku z tym została zaproszona na rozmowę. Podczas rozmowy oceniono predyspozycje, kwalifikacje zawodowe i umiejętności kandydata jako umożliwiające prawidłową realizację zadań na ww. stanowisku.
Police, dnia 31.01.2023 r.
czytaj dalej » na temat: D Y R E K T O R Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach informuje o wyniku naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy Inspektor ds. Finansowo-Księgowych w Dziale Finansowo-KsięgowymD Y R E K T O R Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach informuje o wyniku naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy Referent ds. Windykacji Należności w Dziale Czynszów, Rozliczeń i Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych
D Y R E K T O R
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
informuje o wyniku naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy
Referent ds. Windykacji Należności
w Dziale Czynszów, Rozliczeń i Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowiska – Referent ds. Windykacji Należności - została wybrana:
- Pani Natalia Łukasiak zam. w Policach
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Natalia Łukasiak zakwalifikowała się do drugiego etapu w konkursie na stanowisko – Referent ds. Windykacji Należności - i w związku z tym została zaproszona na rozmowę. Podczas rozmowy oceniono predyspozycje, kwalifikacje zawodowe i umiejętności kandydata jako umożliwiające prawidłową realizację zadań na ww. stanowisku.
Police, dnia 23.01.2023 r.
DYREKTOR Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektor ds. Finansowo-Księgowych w Dziale Finansowo-Księgowym do 23.01.2024
DYREKTOR
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. Finansowo-Księgowych
w Dziale Finansowo-Księgowym
Szczegółowy opis działalności Zakładu został przedstawiony na stronie internetowej zakładu: http://www.zgkim.police.pl//
- Opis stanowiska pracy:
W schemacie organizacyjnym Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach stanowisko – Inspektor ds. Finansowo-Księgowych – podlega bezpośrednio Zastępcy Głównego Księgowego.
Do głównych obowiązków pracownika na ww. stanowisku będzie należało:
- Ewidencja środków trwałych i pozostałego wyposażenia na kontach księgowych i w systemie środków trwałych,
- Dokonywanie w sposób bieżący naliczeń umorzeń środków trwałych, wyposażenia i wartości niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Ewidencja faktur inwestycyjnych na kontach księgowych i w rejestrach zakupu środków trwałych,
- Księgowanie kompensat dotyczących wzajemnych rozliczeń,
- Comiesięczne sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości do Urzędu Miejskiego,
- Ewidencja księgowa wynagrodzeń i składek ZUS,
- Uzgadnianie składek ZUS z pracownikiem sporządzającym deklaracje grupowego rozliczenia składek ubezpieczenia społecznego (DRA),
- Rozliczenie inwentaryzacji majątku trwałego i wyposażenia, ustalenie różnic inwentaryzacyjnych.